Nove prehrambene smjernice otvaraju prostor za punomasne mliječne proizvode u zdravoj prehrani, pod uvjetom da ne sadrže dodani šećer. Nova studija objavljena u Journal of Nutrition istražila je utjecaj punomasnih mliječnih proizvoda na zdravlje. Istraživanje je trajalo 12 tjedana i obuhvatilo 74 odrasle osobe s prekomjernom tjelesnom težinom ili pretilošću. Sudionici su bili podijeljeni u tri skupine, od kojih su dvije konzumirale punomasne mliječne proizvode. Rezultati su pokazali da se tri porcije punomasnih proizvoda mogu uklopiti u prehranu s kontroliranim unosom kalorija bez negativnih posljedica. Također, nije došlo do pogoršanja indeksa tjelesne mase, udjela tjelesne masti, razine kolesterola ili šećera u krvi. Obje skupine koje su konzumirale punomasne proizvode zabilježile su veći unos proteina i kalcija.