Novo istraživanje sugerira da umjereniji unos proteina može biti povezan sa zdravijim starenjem i potencijalno duljim životnim vijekom. Rezultati istraživanja objavljeni su u časopisu Cell Press Blue. Prema istraživanju, veći unos proteina nije nužno bolji za zdravlje. Znanstvenici upozoravaju da bi previše proteina moglo ubrzati probleme povezane sa starenjem.