Znanstvenici otkrivaju da bi ciljana regulacija crijevnog mikrobioma uskoro mogla postati standardni dio liječenja blage do umjerene depresije i anksioznosti. Crijevne bakterije kontroliraju našu sreću i anksioznost, a oko 90 posto serotonina proizvodi se u probavnom traktu. Nedavna studija na University College Cork pokazala je da psihobiotička prehrana, bogata prebiotičkim vlaknima i fermentiranom hranom, može smanjiti osjećaj stresa i tjeskobe. Sudionici studije koji su se pridržavali ove prehrane izvijestili su o značajnom smanjenju osjećaja stresa i tjeskobe nakon samo četiri tjedna. Liječnici sve više preporučuju terapijsku dozu kiselog kupusa, kefira i specifičnih probiotika kao prirodne antidepresive.