Nassim Taleb kritizirao je studiju o alkoholu koju je financirala vlada Sjedinjenih Država. Studija, objavljena u Journal of Studies on Alcohol and Drugs, navodi da nema zaštitnog učinka alkohola na zdravlje pri niskim i umjerenim dozama. Taleb smatra da studija ima mane, posebno u metodologiji i interpretaciji podataka. On navodi da tablica 1 u studiji pokazuje da postoje očiti dobici od alkohola pri niskim dozama, ali i visoke standardne pogreške. Također, Taleb kritizira korištenje asimetričnih intervala pouzdanosti i navodi da ukupni rizik nije jasno objašnjen. Studija je dobila kritike zbog svoje metodologije i zaključaka, koji su navodno netočni i nepouzdani.
Nassim Taleb kritizira vladinu studiju o alkoholu
Izvori
Originalni sadržaj iz javnih izvora. Pune članke ne objavljujemo — kliknite za izvornu publikaciju.
- Hacker News Front (2026-08-16 03:23) Pročitaj original ↗
AI će pretražiti dodatne izvore i sintetizirati detaljniji sažetak (8-12 rečenica) iz više izvora. Rezultat se ne sprema javno i ne indeksira.